آخرین اخبار
کد مطلب: 126296
درخواست تبديل پرديس دانشگاه آزاد لردگان به واحد و خريد ساختمان اين واحد دانشگاهي
تاریخ انتشار : 1399/04/01 09:53:03
نمایش : 1063
نماينده مردم شريف شهرستانهاي لردگان و خانميرزا، حل مشکل کمبود نيروي انساني دانشگاه آزاد، تبديل پرديس لردگان به واحد دانشگاهي و احداث و خريد ساختمان دانشگاه آزاد لردگان را از مطالبات به حق مردم اين شهرستان عنوان کردند.
به گزارش سلام لردگان، حسين باميري نماينده مردم شريف شهرستانهاي لردگان و خانميرزا در ديدار با رئيس دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد خواستار توجه بيشتر مسئولين استاني به پرديس لردگان در مباحث آموزشي فرهنگي و پژوهشي شدند.
در اين ديدار نماينده مردم شهرستان‌هاي لردگان خانميرزا با تقدير و تشکر از زحمات مجموعه دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهرکرد در مباحث فرهنگي آموزشي پژوهشي از مسئولين دانشگاه آزاد استان خواستند نوع نگاه خود را به شهرستان لردگان و خانميرزا نسبت به گذشته تغيير دهند.

حسين باميري ضمن بيان اينکه ظرفيت هاي خوبي از نوع علمي پژوهشي و فرهنگي در اين حوزه وجود دارد که نيازمند شناسايي و تقويت هستند .

باميري با تاکيد بر ضرورت حل مشکل کمبود نيروي انساني اين واحد، تبديل پرديس لردگان به واحد دانشگاهي و احداث و خريد ساختمان دانشگاه آزاد لردگان را از مطالبات به حق مردم اين شهرستان عنوان کردند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس